Siirry sisältöön

Handi-järjestelmän ohjeistus

Tilausten- ja laskujenkäsittelyjärjestelmä Handi on käytössä myös nimetyillä yhteistyökumppaneillamme, jotka tekevät hankintoja Puolustuskiinteistöjen nimissä kiinteistöjen ylläpidossa, kunnossapidossa ja investoinneissa.

Yleisohjeet

Puolustuskiinteistöjen Handi-järjestelmän yleisesittely ja omat asetukset, Handissa käytettävät ostotuotteet ja niiden tiliöinnit ja hakujen tekeminen.

Ostolaskujen käsittely

Puolustuskiinteistöillä on keskitetty ostolaskujen käsittely. Talousassistentit käsittelevät laskut manuaalista kohdistusta odottavat ja poikkeuskansioissa.

Materiaalipankki kuvituskuva Materiaalipankki kuvituskuva

Yhteystiedot

Puolustuskiinteistöjen kunkin alueen kiinteistöassistentit auttavat tarvittaessa. Ole yhteydessä oman alueesi kiinteistöassistenttiin tai jos teet projekteja Rakennuttaminen ja suojatekniikka -yksikölle, ole yhteydessä Rakennuttaminen ja suojatekniikka -yksikön assistenttiin.

Tukea saa myös kehitysryhmän Handi-asiantuntijoilta: handi@senaatti.fi.

Laskutusohjeet

Edistämme kestävän kehityksen toimintamalleja hankintatoimessa muun muassa käyttämällä sähköistä hankintajärjestelmää. Verkkolaskutus on ollut meillä käytössä jo useamman vuoden ajan.

Laskutusohjeisiin
Anna palautetta